profil działalności

Hurtimex posiada wieloletnie doświadczenie w branży odzieży dziecięcej bowiem firma powstała w 1990 roku. Początkowo zajmowała się głównie działalnością handlową, przede wszystkim sprzedażą odzieży dziecięcej jako generalny dystrybutor firmy Kanz – wtedy czołowego kreatora mody dziecięcej w Europie. W kolejnych latach Hurtimex poszerzył działalność handlową o projektowanie i produkcję odzieży dziecięcej pod własną marką TUP TUP, która jest obecna na rynku do dzisiaj.

W 2008 roku nastąpiło przekształcenie firmy w spółkę akcyjną oraz jej upublicznienie zakończone debiutem na New Connect. W między czasie Hurtimex dokonał restrukturyzacji, profilu swojej działalności z produkcyjno handlowej w handlową, zostawiając w swojej kompetencji projektowanie odzieży dziecięcej.

Od 2012 roku nastąpił powrót do ścisłej współpracy z byłym niemieckim partnerem, który obecnie działa pod nazwą Kids Fashion Group (KFG). Dzięki wcześniejszym już wieloletnim kontaktom handlowym obecna współpraca z KFG weszła na nowy, wyższy poziom. Sklepy Tup Tup poza odzieżą sygnowaną własną marką oferują również dziecięce kolekcje innych marek z portfolio KFG. W pierwszym rzędzie są to znane już i rozpoznawalne na rynku polskim marki KANZ i Döll. W dalszej kolejności w zależności od wielkości i potencjału sklepów oferta będzie wzbogacana o następne brandy: Lemmi, Pampolina, Königsmühle oraz inne. Należy podkreślić, że odzież tych marek w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej jest do nabycia tylko w sieci sprzedaży Hurtimexu.

Firma KFG, to w tej chwili największy europejski koncern w branży odzieży dziecięcej, skupiający w swoim portfolio ponad 10 znanych światowych marek odzieżowych, produkujący 12 milionów sztuk wyrobów rocznie, sprzedawanych do 30 krajów na całym świecie.  Dysponuje on ponad 200 sklepami, posiada ponad 100 punktów typu shop in shop oraz 2500 sklepów multibrandowych.

Współpraca z międzynarodową grupą KFG pozwala na bieżące śledzenie oraz reagowanie na nowe trendy i nowości pojawiające się w modzie dziecięcej. Umożliwia to zaoferowanie klientom sklepów Tup Tup i Kanz kolekcji odzieży odpowiadającej najnowszym europejskim tendencjom w tym zakresie. Jednocześnie więc oferta sklepowa jest szeroka i atrakcyjna wzorniczo oraz wzajemnie się uzupełnia pod względem cenowym. Jest to nowa jakość na polskim rynku, gdzie do tej pory sieci sklepów z odzieżą dziecięcą dysponują tylko jedną marką o tym samym charakterze wzorniczym i poziomie cenowym.

Szeroka i różnorodna oferta obejmująca kilka znanych uzupełniających się marek pozwala na utrzymanie i rozwój współpracy zarówno z klientami hurtowymi, niezależnymi właścicielami sklepów multibrandowych oraz siecią sklepów franczyzowych.

Od 2014 Hurtimex stopniowo przejmuje od grupy KFG działania związane z pełną logistyka i obsługą indywidualnych klientów grupy na całym świecie. Doświadczony zespół współpracowników oraz korzystna lokalizacja firmy w samym środku Europy pozwala na szybką i profesjonalną obsługę klientów detalicznych, hurtowych, domów wysyłkowych.

newsletter

spółka notowana na

NEW/connect

kontakt
hurtimex s.a.